Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 11, Number 4
Quelle(2011), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduation Rate; Educational Finance; Educational Change; Politics of Education; Vocational Education; Public Education; Federal Government; Budgets; Budgeting; Grants; Educational Improvement; Federal Legislation; Minority Group Children; Disproportionate Representation; Racial Bias; Advanced Placement; Academic Achievement; State Government; Competition; Innovation; Hispanic American Students; Asian American Students; White Students; African American Students; American Indians; Pacific Islanders; Student Diversity; Cultural Differences; Racial Differences; Minority Groups
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) House Passes FY 2011 Spending Bill: Bill Cuts U.S. Department of Education Funding by $5 Billion; Title I, School Improvement Grants, Striving Readers, and Other Programs Facing Funding Cuts; (2) Obama Releases FY 2012 Budget: U.S. Department of Education Slated to Receive 4.6 Percent Increase in Funding; (3) "The 7th Annual AP[R] Report to the Nation": Minority Students Still Underrepresented in AP Classrooms and Success Stories; and (4) State of the States: Governors Prioritize International Competitiveness, Innovation, Graduation Rates, and Vocational Education. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: