Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBeckner, Gary (Hrsg.)
InstitutionAssociation of American Educators Foundation
TitelEducation Matters, December 2009
Quelle(2009), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh Schools; Teaching (Occupation); Dropouts; Newsletters; Teacher Attitudes; Dropout Rate; High School Students; Teacher Associations; Computer Mediated Communication; Telecommunications; At Risk Students; Academic Persistence; Governance; Foreign Countries; Charter Schools; Faculty Development; Teacher Education Programs; Athletes; Louisiana; Texas; United Kingdom
Abstract"Education Matters" is the monthly newsletter of the Association of American Educators (AAE), an organization dedicated to advancing the American teaching profession through personal growth, professional development, teacher advocacy and protection. This issue of the newsletter includes: (1) Notes from the Front Lines: Study Reveals Educators' Views on the Nation's High School Dropout Crisis; (2) Declaring Independence: AAE Affiliate Helps St. John Teachers Discard Washington Education Association and National Education Association for Local-Only Bargaining Option; (3) Twitter: Lessons in 140 Characters or Less (Kathleen Kennedy Manzo); and (4) The Fictional Horace Mann High School: An Observation on Priorities (Will Fitzhugh). Additional sections include Signs of the Times; and News from around the Nation and the World. (ERIC).
AnmerkungenAssociation of American Educators Foundation. Available from: Association of American Educators. 27405 Puerta Real Suite 230, Mission Viejo, CA 92691. Tel: 800-704-7799; Fax: 949-595-7970; e-mail: info@aaeteachers.org; Web site: http://www.aaeteachers.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: