Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 6, Number 11
Quelle(2006), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterExit Examinations; Public Education; High School Students; Reading Achievement; Educational Policy; Budgets; Scores; Elementary School Students; Middle School Students; National Competency Tests; Middle Schools; High Schools; Student Improvement; Achievement Gains; Individualized Education Programs; Decision Making; Data; State Legislation; Coaching (Performance); California; Florida; Maryland; National Assessment of Educational Progress
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) House Passes Budget Resolution: Prospects of a Compromise with the Senate Appear Dim; (2) Older Students' Science Scores Remain Flat: "Nation's Report Card" Scores Show Gains in Early Grades but No Improvement in Middle and High Schools; (3) Florida Sees Reading Gains: Coaches and Personalized Plans Translate into Higher Reading Scores; (4) Taking the Lead: Maryland Becomes First State in Nation to Codify NGA Compact; (5) California Supreme Court Reinstates State Graduation Exam: State Ruling Could Prove Crucial as Other States Develop Exit Exams; and (6) Alliance for Excellent Education Holds Forum on Data-Driven Decisionmaking. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: