Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 4, Number 20
Quelle(2004), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBudgets; Academic Achievement; Public Education; Academic Ability; Educational Policy; Educational Improvement; Financial Support; Dropout Rate; Dropouts; Student Attrition; Scores; Achievement Gains; Mathematics Tests; Public Officials; Educational Attainment; Mathematics Achievement; Elections; Legislators; Arkansas; Minnesota; Texas; Washington; National Assessment of Educational Progress
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) House Prevails in Cutting Education Below Senate Bill and the President's Request: Final FY2005 Education Budget Fails to Make Promised Investments in Education Improvement; (2) Secretary Paige Steps Down: White House Adviser Margaret Spellings Appointed New U.S. Secretary of Education; (3) Education Ballot Initiatives See Mixed Results Across the Country: Creative Funding Options See Support, Tax Increases Rejected; (4) New Report Finds Higher Math Scores Might Not Represent Gains in Student Ability; and (5) New Report Finds High Attrition Rates Among Texas High Schools: Two Million Students Failed to Graduate Between 1985 and 2004. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: