Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 4, Number 6
Quelle(2004), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDropouts; Grants; Tuition; Public Education; School Statistics; Newsletters; Educational Improvement; High School Students; Literacy; High School Graduates; Merit Pay; Teacher Salaries; Teacher Competencies; Federal Government; State Government; Educational Finance; Financial Support; Public Agencies; Agency Cooperation; Dropout Prevention; Minority Groups; College Bound Students; Access to Education; Arizona; Colorado; District of Columbia; New York
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) Improving the Lives of Our High School Students: Alliance and Scholastic Co-Host Invitational High School Literacy Summit in Phoenix; (2) Leveling the Playing Field for DC Graduates: Congressional Committee Reviews DC Tuition Assistance Grant Program; (3) Show Me the Money: Denver Teachers Approve a Pay for Performance Plan; (4) On to Conference: House Passes Budget Plan, Does Not Allow Vote on $5.7 Billion Education Amendment; (5) State Commission Recommends Billions for New York Schools: Governor's Commission Calls for $2.5 Billion to $5.6 Billion Increase in Funding; and (6) GAO Report Urges U.S. Departments of Labor and Education to Work Together on Dropouts. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: