Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 4, Number 4
Quelle(2004), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh Schools; Educational Policy; Social Promotion; Living Standards; Secondary School Teachers; Literacy; Minority Groups; Public Education; Newsletters; Job Skills; Income; Education Work Relationship; High School Graduates; At Risk Students; Class Size; State Standards; Reading Programs; Reading Difficulties; Small Classes; Middle Schools; Racial Differences; Graduation Rate; Colorado; Florida; New York; Texas
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) It's Education, Stupid: Greenspan Stresses the Importance of Education to Improving Job Prospects, Incomes, and Living Standards; (2) Losing Our Future: New Report Finds Minority Students Face Fifty-Fifty Odds of Graduating from High School; (3) Floridians Reaffirm Support for Class-Size Amendment; (4) Laying Down the Law: Colorado Literacy Program Benefits Struggling Students; (5) Small Learning Communities Pay Off in Houston: Greater Personal Attention Leads to a Student's Success; (6) New York City to Eliminate Most Middle Schools; and (7) Brooklyn High School Teachers Fed Up with Social Promotion. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: