Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKanuka, Heather; Campbell, Katy; Schwier, Richard A.
TitelInstructional Designer Disciplinary-Based Formation of Self
Quelle(2009), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterInstructional Design; Colleges; Higher Education; Intellectual Development; Electronic Learning; Models; Interviews
AbstractThe purpose of this study is to gain a better understanding of teaching (teacher perspectives) and learning (student perspectives) across the disciplines in ways that can better prepare instructional designers to work with research-teachers in institutions of higher education. The proposed research will build on existing research by Campbell, et al. (2002-2006), Donald (2002), and Shulman (c.f. 1987), as well as the seminal work conducted by Amundsen (Amundsen, Gryspeerdt, & Moxness, 1993; Saroyan & Amundsen, 1995). The overarching goals are to gain further understanding about (1) instructional designers' disciplinary-based development and (2) how instructional designers' disciplinary development is linked to instructional design practices. The outcomes of this study contribute to the understanding of instructional designers' disciplinary-based development. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: