Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTinsley, Ron; Lebak, Kimberly
TitelA Collaborative Learning Model to Empower Teachers to Be Reflective Practitioners
Quelle(2009), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCooperative Learning; Models; Teacher Empowerment; Reflective Teaching; Case Studies; Transformative Learning; Teacher Education; Graduate Students; Elementary School Teachers; Secondary School Teachers
AbstractThis paper introduces The Expanded Reflection Cycle for Transformative Professional Learning as a professional learning model for practicing teachers completing their graduate studies that includes expanded opportunities for peer support and collaborative reflection. Through the model, teachers engage in systematic self and collaborative reflection, questioning their own and each other's beliefs and assumptions. Two case studies are highlighted that illustrate how both new and veteran teachers entered the process at their own levels of readiness and transformed their teaching practices. This paper also introduces the concept of the zone of reflective capacity. Participants in this new professional learning model transform their own identities as teachers and empowered themselves to control their own learning and professional growth. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: