Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSanchez, Maria Teresa; Ehrlich, Stacy; Midouhas, Emily; O'Dwyer, Laura
InstitutionRegional Educational Laboratory Northeast & Islands (ED)
TitelAnalyzing Performance by Grade 10 Hispanic High School Students on the Massachusetts State Assessment. Summary. Issues & Answers. REL 2009-No. 071
Quelle(2009), (6 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGrade 10; Hispanic American Students; High School Students; Comparative Analysis; Achievement Tests; Scores; Achievement Gap; Student Characteristics; Institutional Characteristics; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Writing Achievement; Massachusetts; Massachusetts Comprehensive Assessment System
AbstractMassachusetts policymakers have expressed concern about the consistently lower scores of Hispanic students, compared to other subgroups, on the Massachusetts Comprehensive Assessment System (MCAS). This summary describes a larger report that examines Hispanic high school students' performance on the MCAS tests in English language arts and mathematics over 2002/03-2005/06. It compares the scores of grade 10 Hispanic and non-Hispanic students and uses multilevel regressions to examine associations between the Hispanic students' scores and student- and school-level characteristics. [This report was prepared for the National Center for Education Evaluation and Regional Assistance, Institute of Education Sciences (IES) by Regional Educational Laboratory Northeast and Islands administered by Education Development Center, Inc. For the full report, see ED505420.] (ERIC).
AnmerkungenRegional Educational Laboratory Northeast & Islands. Available from: Education Development Center, Inc. 55 Chapel Street, Newton, MA 02458. Tel: 617-618-2747; Fax: 617-969-1580; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/northeast/index.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: