Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPublic Policy Forum
TitelStudent Achievement Slips in Southeastern Wisconsin. Research Brief. Volume 95, Number 4
Quelle(2007), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Achievement Gap; Regional Characteristics; Declining Enrollment; Minority Groups; Educational Improvement; Poverty; Graduation Rate; Learner Engagement; College Preparation; Student Participation; Attendance; School Districts; Expenditures; Taxes; Income; Urban Schools; Achievement Gains; Wisconsin; ACT Assessment; Advanced Placement Examinations (CEEB)
AbstractThe achievement gap between southeastern Wisconsin schools and those in the rest of the state has widened in all subjects and at all grade levels from 2006. Although school spending is above the state average in the region, and removing the Milwaukee, Racine, and Kenosha public school districts from the equation currently improves overall performance in the region, the trending of smaller urban areas toward stresses similar to those in their large counterparts indicates that soon it will not be possible to improve the numbers by taking the biggest cities out of the equation. These stresses include: (1) Declining enrollment; (2) More minority majority districts; (3) More schools needing improvement; (4) More poverty; (5) Lower graduation rates; and (6) Lower student engagement. (Contains 15 tables.) [Additional funding for this report was provided by by Cardinal Stritch University, Multiple Listing Service, Northwestern Mutual Foundation and Stifel Nicolaus Investment Services.] (ERIC).
AnmerkungenPublic Policy Forum. 633 West Wisconsin Avenue Suite 406, Milwaukee, WI 53203. Tel: 414-276-8240; Fax: 414-276-9962; e-mail: forum@publicpolicyforum.org; Web site: http://www.publicpolicyforum.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: