Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionChildren's Aid Society, New York, NY.
TitelCommunity Schools: Opening Doors Opportunity. 2007 Annual Report
Quelle(2007), (29 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCommunity Schools; Urban Schools; Poverty; Barriers; Immigrants; Access to Education; Equal Education; Educational Finance; Financial Support; School Community Relationship; Agency Cooperation; Family Programs; Well Being; Public Schools; After School Programs; Enrichment Activities; Access to Health Care; Family Involvement; Foreign Countries; Netherlands; New York; United Kingdom (England); United Kingdom (Scotland)
AbstractThis annual report illustrates the breadth and scope of the Children's Aid community schools strategy developed to serve as a tool in overcoming the challenges to education presented by immigration and poverty. The report includes a brief history of the organization and its commitment to the education of New York City children, a discussion of the current status and future plans for community school work of the society, and donor/financial reports. (Contains 2 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenChildren's Aid Society. 105 East 22nd Street Room 504, New York, NY 10010. Tel: 212-949-4800; Web site: http://www.childrensaidsociety.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: