Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarsh, Julie A.; Kerr, Kerri A.; Ikemoto, Gina S.; Darilek, Hilary; Suttorp, Marika; Zimmer, Ron; Barney, Heather
InstitutionRAND Corporation
TitelAdvancing Systemwide Instructional Reform: Lessons from Three Urban Districts Partnered with the Institute for Learning. Research Brief
Quelle(2004), (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterInstructional Improvement; Educational Change; Educational Strategies; Improvement Programs; Instructional Effectiveness; Change Strategies; Research and Instruction Units; Barriers; Performance Factors; Partnerships in Education; Effective Schools Research
AbstractImproving school systems is critical to bridging the achievement gap and achieving federal accountability goals. Research in three urban districts partnered with a university-based intermediary organization sheds light on promising instructional reform strategies and challenges to bringing about systemwide change. Analyses of district efforts to promote the instructional leadership of principals, support teacher learning through school-based coaches, specify curriculum, and promote data-based decisionmaking identify common factors constraining and enabling instructional improvement. The research also shows that third-party organizations can help facilitate policy alignment and build the capacity of district staff to lead instructional change. [This research brief describes work documented in "The Role of Districts in Fostering Instructional Improvement: Lessons from Three Urban Districts Partnered with the Institute for Learning," by Julie A. Marsh, Kerri A. Kerr, Gina Ikemoto, Hilary Darilek, Marika Suttorp, Ron W. Zimmer, and Heather Barney.] (As Provided).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: