Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJiang, Gui-ying
TitelWhen a "Modern" Chinese Meets "Traditional" American Classes
Quelle5 (2008) 5, S.60-62 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1548-6613
SchlagwörterStellungnahme; Foreign Countries; Multimedia Materials; English (Second Language); Second Language Instruction; Conventional Instruction; Technology Uses in Education; Comparative Analysis; Classroom Communication; Theories; China; United States
AbstractWhile China has certainly taken a great stride in English teaching and learning since its opening up policy about 30 years ago, there's no denying the fact that a lot of concomitant problems occur during its development. This paper explores into two of the hot issues nowadays and presents the author's own experiences in two strikingly different classrooms in China and the United States, and hence some reflections on how to be rational in utilizing multi-media aids as well as research on basic theories. (Contains 1 footnote.) (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: