Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSingh, Delar K.; Stoloff, David L.
TitelEffectiveness of Online Instruction: Perceptions of Pre-Service Teachers
Quelle2 (2007) 6, S.121-124 (7 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterGraduate Students; Education Courses; Online Courses; Distance Education; Instructional Effectiveness; Student Teacher Attitudes; Web Based Instruction; Special Education; Computer Uses in Education; Computer Attitudes; Teaching Methods
AbstractThis study captured the perceptions of pre-service teachers as they relate to online instruction. Twenty-five preservice teachers enrolled in a graduate level introductory special education course responded to a questionnaire. The course was taught with WebCT. Findings indicate that pre-service teachers are satisfied with their online learning. They believe that they learn in an online class as much as they would in a traditional face-to-face class. (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: