Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShores, Elizabeth F.; Barbaro, Erin; Barbaro, Michael C.; Flenner, Michelle; Bell, Lynn
InstitutionMississippi State Univ., Mississippi State.
TitelIndicators of Access to Early Childhood Services in the Mississippi Delta. Rural Early Childhood Report No. 5
Quelle(2007), (74 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Young Children; Atlases; Early Childhood Education; Access to Education; Rural Education; Geographic Regions; Educational Quality; Data Collection; Maps; Counties; Poverty; Early Intervention; Racial Differences; Access to Health Care; Mississippi
AbstractThe Early Childhood Atlas facilitates spatial analysis in early childhood services research for the promotion of greater quality and accessibility of early care and education. The Atlas team collects and geocodes federal, state and nongovernmental datasets about early childhood services, integrating selected data elements into its online mapmaking and reporting tools for use by the public, and producing custom maps of selected early childhood services indicators. This document is an analysis of access to early childhood services in the Mississippi Delta, prepared for the Mississippi Delta Revitalization Task Force. (Contains 44 figures and 21 tables.) [This document was prepared by the National Center for Rural Early Childhood Learning Initiatives, Mississippi State University Early Childhood Institute.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Rural Early Childhood Learning Initiatives. Mississippi State University Early Childhood Institute, P.O. Box 6013, Mississippi State, MS 39762. Tel: 662-325-4836; Fax: 662-325-5436; Web site: http://www.ruralec.msstate.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: