Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTyson, Will; Lee, Reggie; Tolentino, Anna; Hanson, Mary Ann; Kromrey, Jeffrey D.; Micceri, Theodore; Borman, Kathy
TitelA Multiphasic Approach to Discovering How Scientists Develop Career-Related Interests and Careers
[Konferenzbericht] Paper presented at the World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (9th, Orlando, FL, Jul 10-13, 2005).
Quelle(2005), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCareer Choice; Classification; Longitudinal Studies; Academic Degrees; Higher Education; Engineering Education; Mathematics Education; Science Education; Technology Education; Occupational Clusters; Careers; Florida
AbstractCurrently, there is little in-depth understanding of how individuals effectively orchestrate school and work-related experiences over time from high school through college and beyond to pursue careers in Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM). This appears important because, unlike societies such as Germany, youth in the U.S. face an almost complete lack of structured pathways from school to work. Presently in the first year of a two-year project, this study uses a mixed methods approach to address a set of research questions from a wide variety of perspectives, and works toward developing an integrated synthesis of the important factors in this process. This study deals with the human systems that underlie all other systems, as well as those human systems' interactions with other types of systems that may range from mechanical to socio-cultural systems. (Author).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: