Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenParello, Nancy (Hrsg.)
InstitutionAssociation for Children of New Jersey, Newark.
TitelACNJ Child Advocate. Number 9, Spring 2006
Quelle(2006), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTaxes; Poverty; Low Income; Low Income Groups; Well Being; Children; Preschool Education; Enrollment; Child Health; Obesity; State Legislation; New Jersey
AbstractThe "ACNJ Child Advocate" is published by the Association for Children of New Jersey three times a year. ACNJ collects, analyzes, and distributes information on the well-being of children in New Jersey so that policymakers can pinpoint problems and work toward solutions. It reports data on key indicators of child well-being in each county and in major cities through its Kids Count publications. This issue of "ACNJ Child Advocate" contains the following articles: (1) Low-Income Families Benefit from Corzine's Budget; (2) Make Kids Count: Help Us Build a Better Future for All New Jersey Children (Cecilia Zalkind); (3) ACNJ Report: Corzine Must Make Early Learning a State Priority; (4) ACNJ Announces Legislative Agenda; (5) Lack of Classrooms May Slow Pre-K Enrollment: New School Construction Plan Must Address Preschool Classrooms; (6) New Jersey Ranks 36th for Childhood Obesity ACNJ's Child Health Month Offers Help to Combat Problem (Cecilia Traini); and (7) Kids Count: Hunterdon Tops Kids Count Rankings, Cumberland Comes in Last. (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Children of New Jersey. 35 Halsey Street, Newark, NJ 07102. Tel: 973-643-3876; Fax: 973-643-9153; Web site: http://www.acnj.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: