Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHussar, William J.
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED), Washington, DC.
TitelPocket Projections of Education Statistics to 2014. Pocket Projections. NCES 2005-065
Quelle(2005), (16 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; High School Graduates; School Statistics; National Surveys; Enrollment Projections; Academic Degrees; Achievement Gains; Achievement Level; Academic Achievement; Data Analysis; Comparative Analysis; Educational Equity (Finance); Teachers
Abstract"Pocket Projections" provide National Center for Education Statistics (NCES) information on projected enrollments at all education levels, numbers of high school graduates, earned degrees conferred, teachers, and expenditures. In addition, there is a state-level figure on public elementary and secondary enrollment. Each year, NCES publishes this pocket summary of the Projections of Education Statistics. The complete report, "Projections of Education Statistics to 2014," provides the reader with information on the projected enrollment at all levels, numbers of high school graduates, and earned degrees conferred. In this 16th edition of the "Pocket Projections," highlights for the the period 2002-03 to 2013-14 include: (1) Public and private elementary and secondary enrollment--3 percent increase; (2) Postsecondary enrollment in degree-granting institutions--16 percent increase; (3) High school graduates--5 percent increase; and (4) Bachelor's degrees--17 percent increase. [For the complete report, "Projections of Education Statistics to 2014," see ED485958. For "Pocket Projections of Education Statistics to 2013," see ED483096.] (ERIC).
AnmerkungenED Pubs, P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827 (Toll Free); Web site: http://www.edpubs.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: