Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMississippi State Dept. of Education, Jackson.
Titel2007 Mississippi Mathematics Framework
Quelle(2006), (233 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeaching Methods; Elementary Secondary Education; Curriculum Development; Mathematical Concepts; Mathematics Education; Mathematics Curriculum; Academic Standards; Mathematics Skills; Mississippi
AbstractThe primary purpose of the "2007 Mississippi Mathematics Framework" is to provide a basis for curriculum development for K-12 teachers. The framework provides an outline of what students should learn through competencies and objectives/benchmarks. Suggested teaching strategies and assessments for those strategies are correlated to the competencies. The "2007 Mississippi Mathematics Framework" replaces the "2000 Mississippi Mathematics Framework." The content of the framework is centered on the areas of number and operations, algebra, geometry, measurement, and data analysis and probability. Instruction in these areas is designed to expose students to experiences, which reflect the value of mathematics, to enhance students' confidence in their ability to do mathematics, and to help students communicate and reason mathematically. The "2007 Mississippi Mathematics Framework" provides teachers with the systematic progression across grade levels and is written to ensure the development of essential mathematical concepts that students will utilize as they pursue a career or continue their education. (ERIC).
AnmerkungenMississippi Department of Education, P.O. Box 771, Jackson, MS 39205. Tel: 601-359-3513; Web site: http://www.mde.k12.ms.us.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: