Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSinclair, Beth
InstitutionOffice of Elementary and Secondary Education (ED), Washington, DC.; Westat, Inc., Rockville, MD.
TitelState ESEA Title I Participation Information for 2001-02. Final Summary Report 2005. PPSS Doc # 2005-03
Quelle(2005), (46 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Public Agencies; Federal Legislation; Comparative Analysis; Federal Aid; Federal Programs; Elementary Secondary Education; School Districts; Student Characteristics; State Standards; Services; Tables (Data)
AbstractThis state "Elementary and Secondary Education Act (ESEA)" report summarizes data for the Title I, Part A, Grants to Local Education Agencies (LEAs) program. It provides Title I participation data for 2001-02, prior to the implementation of the "No Child Left Behind Act of 2001 (NCLB)," and reflects implementation under the prior law, the "Improving America's Schools Act of 1994 (IASA)." The report also presents comparisons to 2000-01 and previous years. Topics include: districts, schools and students served, the range of instructional and support services provided, Title I staffing patterns, and schools' progress toward meeting performance standards, as reported by states on "Consolidated State Performance Reports (CSPR)." The tables shown in this report reflect data submitted by the 50 states, the District of Columbia, the Bureau of Indian Affairs (BIA), and Puerto Rico. State-by state tables follow the text that amplify the participation data and offer readers a more detailed look at several aspects of the Title I program. (Contains 15 figures and 22 tables.) [This report was also prepared for the U.S. Department of Education's Office of Planning, Evaluation and Policy Development.] (ERIC).
AnmerkungenED Pubs, P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827 (Toll Free).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: