Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenTatsuki, Donna (Hrsg.)
InstitutionJapan Association for Language Teaching, Tokyo.
TitelJALT Journal, 2003.
Quelle25 (2003) 1, (118 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0287-2420
SchlagwörterBusiness Communication; Communication Apprehension; Educational Change; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Grammar; Higher Education; Language Proficiency; Language Teachers; Phonetics; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Attitudes; Student Characteristics; Student Motivation; Study Abroad; Japan
AbstractThis collection of papers includes the following: "Learner Characteristics of Early Starters and Late Starters of English Language Learning: Anxiety, Aptitude, and Motivation" (Tomoko Takada); "Uncovering First Year Students' Language Learning Experiences, Their Attitudes, and Motivations in a Context of Change at the Tertiary Level of Education" (Kevin O'Donnell); "Study Abroad, Language Proficiency, and Learner Beliefs about Language Learning" (Koichi Tanaka and Rod Ellis); and "What Do We Know About the Language Learning Motivation of University Students in Japan? Some Patterns and Survey Studies" (Kay Irie). There are also four review: "Intercultural Business Communication" (Robert Gibson), reviewed by Peter J. Farrell; "Individual Freedom in Language Teaching" (Christopher Brumfit), reviewed by Tim Knight; "Phonetics" (Peter Roach), reviewed by Matthew White; and "The Atoms of Language: The Mind's Hidden Rules of Grammar" (Mark C. Baker), reviewed by David Cozy. (Papers contain references.) (SM)
AnmerkungenJALT Central Office, Urban Edge Building, 5F 1-37-9 Taito, Taito-Ku, Tokyo 110-0016, Japan. Tel: 03-3837-1630; Fax: 03-3837-1631; e-mail: jalt@gol.com.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: