Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHubner, Anke (Hrsg.); Ibarz, Toni (Hrsg.); Laviosa, Sara (Hrsg.)
InstitutionCentre for Information on Language Teaching and Research, London (England).
TitelAssessment and Accreditation for Languages: The Emerging Consensus?
Quelle(2000), (132 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-902031-23-7
SchlagwörterAccreditation (Institutions); Adult Education; Language Attitudes; Languages for Special Purposes; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Attitudes; Student Evaluation; Teacher Attitudes
AbstractChapter titles include the following: "Language Teaching, Accreditation and the Social Purpose of Adult Education" (Liam Kane); "Student Attitudes to Learning, Assessment and Accreditation" (Fran Beaton); "Assessment on a Fully Accredited Open Language Programme: Achieving Beneficial Backwash in a Standardised Scheme" (Dounia Bissar); "Introducing Credit and Assessment: Attitudes and Responses among Adult Language Learners" (Ian McCall); "Translation To Assess Language Competence: Present and Future" (Sara Laviosa); "Communicative Assessment for Adult Learners: Carrying Coals to Newcastle?" (Linda Hartley and Marion Sporing); "Assessment and Accreditation of Languages: Implications for Tutor Training" (Anke Hubner); "Measuring the Impact of Accreditation: Two Surveys on the Provision of Modern Languages in University Departments of Continuing Education" (Toni Ibarz, Marion Sporing). (KFT)
AnmerkungenGrantham Book Services Ltd., Isaac Newton Way, Alma Industrial Park Estate, Grantham, Lincs NG31 8SD, United Kingdom (15 British pounds). Tel: 01476-541-080; Fax: 01476-541-061.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: