Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFotos, Sandra (Hrsg.)
InstitutionJapan Association for Language Teaching, Tokyo.
TitelJALT Journal, 1999.
Quelle21 (1999) 1, (159 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Sprachejapanisch; englisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0287-2420
SchlagwörterAdult Education; Class Activities; Communicative Competence (Languages); Computer Uses in Education; Discourse Analysis; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Pragmatics; Professional Development; Second Language Instruction; Second Language Learning; Self Evaluation (Individuals); Student Adjustment; Student Evaluation; Student Placement; Teaching Methods; World Wide Web; Japan
AbstractThis journal (usually published twice a year) is a publication of the Japan Association for Language Teaching (JALT), a nonprofit professional organization of language teachers dedicated to the improvement of language learning and teaching in Japan. JALT's publications and events serve as vehicles for the exchange of new ideas and techniques, and a means of keeping abreast of new developments in a rapidly changing field. Each issue includes several sections and departments: feature articles, point to point articles where the major issues of the field are debated, research forum, perspectives, book reviews, and JALT journal information. Topics highlighted in this volume include the following: placement testing, measuring pragmatic competence, massive input, influences on intercultural adjustment, learner self assessment, LANs (local area network computers) and discourse quality, grades and self-efficacy, and effects of entrance examinations. (KFT)
AnmerkungenJALT Central Office, Urban Edge Building, 5f, 1-37-9 Taito, Taito-ku, Tokyo 110-0016, Japan (cover price: 950 yen). Tel: 03-3837-1630; Fax: 03-3837-1631; Web site: http://www.langue.hyper.chubu.ac.jp/jalt/pub/tlt.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: