Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMacGregor, Laura (Hrsg.)
InstitutionJapan Association for Language Teaching, Tokyo.
TitelThe Language Teacher, 1998.
Quelle22 (1998) 1-12, (910 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; japanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0289-7938
SchlagwörterClass Activities; Classroom Techniques; Computer Uses in Education; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Professional Associations; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Evaluation; Teaching Methods; World Wide Web; Japan
AbstractThis journal is a monthly publication of the Japan Association for Language Teaching (JALT), a nonprofit professional organization of language teachers dedicated to the improvement of language learning and teaching in Japan. JALT's publications and events serve as vehicles for the exchange of new ideas and techniques, and a means of keeping abreast of new developments in a rapidly changing field. Each issue of the journal contains several sections and departments: feature articles; opinions and perspectives; net nuggets; my share (where teachers share some of their most successful and innovative teaching techniques and classroom activities); JALT undercover (a survey of some of the latest developments in the field of language teaching and learning); and JALT departments, which includes news, a bulletin board, events of national significance, JALT chapter reports and meetings, a conference calendar, a job information center with a listing of positions, and an advertiser index. (KFT)
AnmerkungenJALT Central Office, Urban Edge Building, 5f, 1-37-9 Taito, Taito-ku, Tokyo, 110-0016, Japan (cover price: 950 yen). Tel: 03-3837-1630; Fax: 03-3837-1631; Web site: http://www.langue.hyper.chubu.ac.jp/jalt/pub/tlt.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: