Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Council of Teachers of English, Urbana, IL.
TitelAchieving High English Language Arts Standards: A Call To Join the Literacy Compact.
Quelle(1996), (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Academic Achievement; Elementary Secondary Education; English Instruction; Language Arts; Literacy; National Standards; Parent Participation; Politics of Education; School Community Programs; School Community Relationship
AbstractArguing that our democratic society needs citizens with advanced language and thinking skills, this paper invites readers to take part in a Literacy Compact in their communities. It first discusses what a Literacy Compact is, describing it as a pact between students, English language arts teachers, parents, school administrators, and communities to work together to improve English language arts learning in their schools. It then briefly discusses the Standards for the English Language Arts defined by the National Council of Teachers of English and the International Reading Association, and the broad goals it holds for students. The next section offers a model Literacy Compact that outlines specific pledges of action for students, English language arts teachers, parents, school administrators, and communities. Two resources to help start a Literacy Compact are noted at the end of the document. (SR)
AnmerkungenNational Council of Teachers of English, 1111 W. Kenyon Road, Urbana, IL 61801-1096. Tel: 800-369-6283 (Toll Free). For full text: http://www.ncte.org/positions/compact.html.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: