Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKang, Bai; Miller, Michael T.
TitelStrategies for Making Faculty Development an Institutional Priority.
Quelle(2001), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Faculty; Faculty Development; Higher Education; Literature Reviews; Models; Self Evaluation (Individuals)
AbstractThrough an exploration of the literature base, this paper focuses on structural and environmental dimensions of faculty development. It concludes by presenting a developmental mindset based on students, teaching, and knowledge that is framed in a structure of collegiality, service, and self-renewal. Such a mindset is difficult to maintain because it does not allow individual faculty members to remain in comfort zones for long periods of time. The personal accountability of faculty members becomes the driving force behind sustained quality. Such an approach is more likely to be successful than external efforts forced on faculty. (Contains 10 references.) (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: