Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOrwig, Gary
TitelAcademic Support for Web Course Development: A Successful Top-Down Strategy.
Quelle(1999), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Faculty; Distance Education; Higher Education; Instructional Design; Instructional Development; Teacher Developed Materials; Training; Web Based Instruction; World Wide Web
AbstractThe administration of the University of Central Florida (UCF) has found a top-down formula that encourages the faculty to design, develop, and deliver World Wide Web-based academic courses. This paper describes the development of the program, including the growth of UCF, UCF student profiles, the UCF budget model, development of a distributed learning plan (i.e., the creation of the Center for Distributed Learning and the Course Development and Web Services office), and growth and current operations. The experiences and opinions of the author as he went through the processes of initial training, development, coding, and delivery of a Web course are then presented, including incentives, resources, rewards, faculty training, instructional design and coding, Web course delivery, and grading. Student perceptions and areas for improvement are also addressed. (Contains 15 references.) (MES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: