Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHudis, Paula M.
InstitutionMPR Associates, Berkeley, CA.
TitelBuilding Linkages: Making Integrated Standards Work for Education and Industry.
Quelle(2000), (72 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Education; Articulation (Education); Education Work Relationship; Educational Needs; Educational Practices; Health Occupations; Health Personnel; Industrial Education; Institutional Cooperation; Integrated Curriculum; Manufacturing; Postsecondary Education; School Business Relationship; Standards; Technology Education; Vocational Education
AbstractThis report is designed to help state and local policymakers and practitioners understand the goals behind integrating academic and technical standards and the processes three national partnerships used to develop, test, and implement them in the context of curriculum reform. The first chapter of the report defines and describes integrated standards and how they can serve the needs of both education and industry. Chapters two, three, and four provide detailed descriptions of integrated standards activities in the three Building Linkages consortia (the Health Science Collaborative, the Manufacturing Linkages Consortium, and the Far West Project). The final chapter identifies the challenges and opportunities facing the consortia as they move forward with their work to expand the use of these standards in education and industry. (Contains 10 references.) (KC)
AnmerkungenED Pubs, P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827 (Toll Free); Web site: http://www.ed.gov/pubs/edpubs.html. For full text: http://www.ed.gov/offices/OVAE/bldlinks.pdf.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: