Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchwartz, Renee S.; Abd-El-Khalick, Fouad; Lederman, Norman G.
TitelAn Exploratory Study of the "Effectiveness" of Elementary Science Specialists.
Quelle(1999), (36 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Educational Change; Elementary Education; Elementary School Science; Elementary School Teachers; Science Instruction; Science Teachers; Specialists; Teaching Methods
AbstractThis study attempted to assess the effectiveness of a science program implemented by two elementary science specialists in a school district in a Western state. The study aimed to compare the potential of elementary classroom teachers and elementary science specialists to implement the reform vision for elementary science education in grades 4-6. The study was exploratory and qualitative in nature. Two science specialists and all 23 elementary classroom teachers for grades 4-6 from the specialists' district participated in the study. It is suggested that elementary science specialists may be more effective than regular classroom teachers in implementing the reform vision for elementary science education. (Contains 24 references.) (ASK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: