Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBatman, Kangan; Gadd, Nick; Lucas, Michele
InstitutionNational Languages and Literacy Inst., Melbourne (Australia).
TitelAgricultural Production. Level 1. Level 2. Level 3. Support Materials for Agricultural Training.
Quelle(1998), (140 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Adult Education; Agribusiness; Agricultural Education; Agricultural Production; Agronomy; Communication Skills; Developed Nations; Dialogs (Language); Fertilizers; Foreign Countries; Instructional Materials; Land Use; Learning Activities; Postsecondary Education; Vocational Education; Australia
AbstractThis publication contains the three communication skills units of the three levels of Support Materials for Agricultural Training (SMAT) in agricultural production: Level 1 (starting), 2 (continuing), and 3 (completing). The units are designed to help the learner improve his or her written and spoken communication skills needed to deal with agricultural production. SMAT materials can be used by the individual, with a mentor, or in a group or class. An introduction describes how to use the materials, types of activities, and materials needed. Four types of activities are found in the communication unit: key word activities, reading activities, writing activities, and spoken communication activities. Model answers are provided. Topics covered in Level 1 are commodities, discussions, yellow pages, a census form, and information sheets. Topics covered in Level 2 are exports to Asia, crop information, fertilizers, mind your language, and land care. Topics covered in Level 3 are conservation and land care, gathering information, consulting the experts, and negotiating with the bank. (YLB)
AnmerkungenLanguage Australia National Resource Centre, GPO Box 372F, Melbourne, Victoria 3001, Australia; e-mail: lanrc@la.ames.vic.edu.au
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: