Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrod, Shirley
InstitutionSpring Inst. for International Studies, Denver, CO.
TitelABC's for Tutors: 26 Teaching Tips.
Quelle(1998), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Education; Audiovisual Aids; Class Activities; Classroom Communication; Classroom Techniques; English (Second Language); Feedback; Games; Individual Instruction; Instructional Materials; Job Skills; Language Teachers; Listening Comprehension; Prior Learning; Reading Comprehension; Second Language Instruction; Small Group Instruction; Student Developed Materials; Student Evaluation; Student Participation; Teacher Role; Teaching Guides; Tutors; Vocabulary Development
AbstractTwenty-six specific classroom activities or procedures are suggested for teaching English as a Second Language (ESL) to individual adults or small groups. These activities include notes on use of visual aids, games and other group activities, out-of-class activities, oral and written language exercises, integration of language skills (listening, speaking, reading, writing) in each lesson, grammar instruction, accommodating students' need for clarification, vocabulary development, focusing on comprehension, needs assessment, feedback, use of realia, need for review, use of student-generated material, use of Total Physical Response techniques, using students' prior learning, integration of work- related information into lessons, letting the student be the teacher, and keeping students interested. (MSE) (Adjunct ERIC Clearinghouse on Literacy Education)
AnmerkungenSpring Institute for International Studies, 1610 Emerson Street, Denver, CO 80218; Web site: http://www.springinstitute.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: