Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSanford, Eleanor E.
InstitutionNorth Carolina State Dept. of Public Instruction, Raleigh. Div. of Accountability/Testing.
TitelInterpretive Guide for North Carolina End-of-Course Tests. Algebra I, English I, U.S. History. Local Use Form 1997-1998.
Quelle(1998), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Algebra; English; High School Students; High Schools; State Programs; State Standards; Test Interpretation; Test Use; Testing Programs; Thinking Skills; United States History; North Carolina End of Course Testing Program
AbstractThe North Carolina Testing Program is based on the assessment of higher level skills, the skills required to solve problems and make informed choices and decisions. This guide explains the end-of-course tests that are a component of the Testing Program and provides information to interpret them. The end-of-course tests for high school students are aligned with the state's standard course of study and administered during the last 10 days of the course. Some forms of the Algebra I, English I, and U.S. History tests have been designated as "secure for local use" and are no longer considered secure for statewide use. Designating a form of the test for local use allows school systems to retest students after interventions, deliver staff development, and conduct research studies. For each item on a "secure for local use" form for these three subjects, this document provides the curriculum goal and objective from the state's "Standard Course of Study," the related thinking skill, the correct answer, and the p-value (percentage of students who responded correctly during the 1998 administration of the test). (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: