Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDoyle, Lynn H.; Huinker, DeAnn; Posnanski, Tracy
InstitutionWisconsin Univ., Milwaukee. Center for Mathematics and Science Education Research.
TitelAnalysis of Initial Interviews with First Cohort Mathematics/Science Resource Teachers: A Study of the Milwaukee Urban Systemic Initiative.
Quelle(1997), (25 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Assessment; Educational Change; Educational Technology; Elementary Secondary Education; Equal Education; Interviews; Mathematics Education; School Districts; Science Education; Self Evaluation (Groups)
AbstractThe Milwaukee Public Schools, in consultation with the University of Wisconsin-Milwaukee, received a planing grant for the 1993-94 school year to join in a collaborative effort to conduct the Milwaukee Public Schools Mathematics and Science Self-Study. The goal of this study was to examine the status of K-12 mathematics and science programs throughout the Milwaukee Public School district. The purpose of this report is to contribute data to the formative evaluation of Milwaukee's Urban Systemic Initiative (MUSI) during its first year of implementation. This report consists of information obtained from the initial interviews with the first cohort of mathematics and science resource teachers. During these initial interviews, the first cadre of mathematics and science resource teachers discussed many positive and negative aspects of MUSI after its first several months of implementation. Strengths and weaknesses of MUSI discussed in these interviews are listed. (ASK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: