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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
The rationale for using sites and materials from the World Wide Web for second language instruction is explored; the technology used in gaining access to those resources is explained briefly; and integration of those resources into the curriculum is discussed. Website addresses are noted throughout. Three approaches to network searches are outlined: materials to support a specific lesson; expansion of the teacher's personal collection of sites and resources (curriculum-driven); and exploration of collections compiled by other language educators. Basic tools and terminology explained include electronic mail, mailing lists, remote log-in, gophers, file transfer protocol, net user groups, World Wide Web, helper applications in web browsers, and search engines. It is argued that resources from the World Wide Web are plentiful, readily available, current, visually oriented and appealing to students, and often interactive. Four examples illustrating the use of Internet materials to support curricular objectives are offered. It is also noted that new national standards for second language learning can be used to both select and apply World Wide Web resources to language instruction and lifelong language use. Contains 7 references. (MSE)
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voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
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Standortunabhängige Dienste
LeLoup, Jean W.; Ponterio, Robert: Choosing and Using Materials for a "Net" Gain in Foreign Language Learning and Instruction. 1996.
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