Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHolton, Elwood F., III (Hrsg.)
InstitutionLouisiana State Univ., Baton Rouge.; Academy of Human Resource Development, Austin, TX.
TitelAcademy of Human Resource Development Conference Proceedings (St. Louis, Missouri, March 2-5, 1995).
Quelle(1995), (795 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Adult Education; Context Effect; Corporate Education; Educational Needs; Educational Technology; Educational Trends; Evaluation Methods; Foreign Countries; Human Resources; Job Analysis; Job Performance; Labor Force Development; Leadership; Management Development; Organizational Change; Organizational Climate; Outcomes of Education; Productivity; Professional Continuing Education; Program Development; Program Effectiveness; Supervisory Methods; Theory Practice Relationship; Training Methods; Training Objectives; China; Netherlands; United States
AbstractThis document contains papers from 23 of 25 symposia held at the 1995 Academy of Human Resource Development (HRD) conference. Keynote speeches, symposium 6, and symposium 25 are not included. The 23 symposia are on the following topics: (1) HRD town forum; (2) core directions in HRD; (3) university instruction in HRD; (4) evaluation in HRD; (5) leadership, executive, and management development; (6) university HRD programs; (7) contextual learning issues; (8) performance improvement; (9) team building; (10) diversity in the workplace; (11) HRD and business outcomes; (12) instructional technology; (13) work analysis and expertise; (14) work force issues facing HRD; (15) change process in organizations; (16) financial analysis of HRD; (17) instructional strategies; (18) research centers--ecstasies and agonies; (19) transfer of learning; (20) advancing the profession through journals--the editor-author-profession partnership; (21) the learning organization; (22) cross-cultural HRD; and (23) high involvement work teams. (MN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: