Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrost, Joe L.; und weitere
InstitutionAssociation for Childhood Education International, Wheaton, MD.
TitelA Parent's Guide to Playground Safety, [and] The Multiage Classroom: A Guide for Parents, [and] Multiple Intelligences: Different Ways of Learning. ACEI Speaks Series.
Quelle(1995), (13 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Child Safety; Classroom Environment; Cognitive Style; Comparative Analysis; Elementary Education; Grouping (Instructional Purposes); Injuries; Learning Processes; Mixed Age Grouping; Multiple Intelligences; Parent Child Relationship; Parent Participation; Parenting Skills; Playgrounds; Prevention
AbstractThree brochures for parents are presented. The first lists potential playground hazards and suggestions for improving playgrounds. The second describes benefits of the multiage classroom, comparing such a classroom with a traditional, single-grade class. The third brochure describes verbal, logical, visual, musical, and physical learning styles and provides tips on working with children to maximize these ways of learning. (LSH)
AnmerkungenAssociation for Childhood Education International, 11501 Georgia Avenue, Suite 315, Wheaton, MD 20902 ($0.50 each; 50 copies for $10, 100 copies for $20).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: