Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionTexas Education Agency, Austin.
TitelHigh Expectations: Creating Success for Every Student. Report of the Task Force on the Education of Students with Disabilities. Executive Summary = Grandes Ilusiones: Pasos para Propiciar el Exito de Cada Estudiante. Informe de la Mesa Directiva para la Educacion de Estudiantes Incapacitados. Sintesis Ejecutiva.
Quelle(1994), (70 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; spanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStellungnahme; Change Strategies; Disabilities; Educational Change; Educational Philosophy; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Family School Relationship; Government School Relationship; Inclusive Schools; Mission Statements; Policy Formation; School Community Relationship; School Organization; Special Education; Student Evaluation; Teacher Education; Texas
AbstractThis executive summary of a report of a Texas task force on the education of students with disabilities has been published in separate English and Spanish versions, both provided here. The report outlines a policy for educating students with disabilities, the foundation for the policy, and recommendations for implementing the policy goals. The policy statement and recommendations focus on educational mission and philosophy; assessment, curriculum, and development; professional growth and development; organizational, staffing, and budgeting practices; and family and community. A question and answer section responds to concerns about development and implementation of the new policy. (SW)
AnmerkungenTexas Education Agency, Publications Div., 1701 North Congress Ave., Austin, TX 78701-1494.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: