Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLewandowski, Carol
InstitutionMercer County Community Coll., Trenton, NJ.
TitelEnglish as a Second Language for Automotive Component Parts Line Operators.
Quelle(1992), (76 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Adult Education; Adult Literacy; Daily Living Skills; Employment Potential; English for Science and Technology; English for Special Purposes; Job Skills; Limited English Speaking; Literacy Education; Manufacturing; Motor Vehicles; Second Language Instruction; Skill Development; Skilled Occupations; Technical Occupations; Vocational English (Second Language); Workplace Literacy; Workshops
AbstractThis document is one of a series of student workbooks developed for workplace skill development courses or workshops by Mercer County Community College (New Jersey) and its partners. Designed to improve the English speaking and reading skills of non-English-speaking automotive component parts line operators, the course covers oral, written, reading, and comprehension skills. Grammar and spelling rules are taught, and reading passages are read and discussed. Writing assignments stress review or extensions of the concepts presented, and students are also asked to write sentences dictated to them. The materials for the 75-hour course include the following: a course outline; objectives; a topical outline; a curriculum outline; suggested references; vocabulary; and 16 lessons for English as a Second Language. Lessons consist of objectives, information, and exercises. Topics covered include understanding and applying directions, verb tenses, spelling, punctuation, clauses, adverbs, and adjectives. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: