Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenTerry, Robert M. (Hrsg.)
InstitutionSouthern Conference on Language Teaching.
TitelActing on Priorities: A Commitment to Excellence. Dimension: Languages '90.
Quelle(1991), (146 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Careers; Class Activities; Classroom Techniques; Curriculum Design; Difficulty Level; Directories; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; FLES; Foreign Countries; French; Higher Education; Immersion Programs; Instructional Materials; Internship Programs; Language Teachers; Language Tests; Listening Skills; Program Descriptions; Program Evaluation; Second Language Instruction; Second Languages; Teacher Education; Test Construction; Testing; Theory Practice Relationship; World Literature; Writing Tests; Canada
AbstractSelected papers from the conference address four priorities in second language teaching: teacher education; instruction; curriculum; and testing. Papers include: "Listening Processes and Authentic Texts" (Donna Reseigh Long); "Directory of Foreign Language Teacher Preparation Programs in the United States: A Preliminary Report" (Christine Uber Grosse, David P. Benseler); "Classroom Activities: Increase the Challenge" (Claudette Cote-Moran); "FLES Program Evaluation: Rationale and Procedural Design" (Audrey L. Heining-Boynton); "An Uncommon Internship: Exploring Options in Careers Enhanced by Foreign Language Skills" (Lynn P. Bryan); "Afro-Hispanic Literature: Cultural and Literary Enrichment for the Foreign Language Classroom" (Stanley A. Cyrus, June M. Legge); "Practical Second-Language Applications of the Theoretical Foundations of French Immersion in Canada" (Adel Safty); and "Creative Written Testing" (Kathleen G. Boykin). (MSE)
AnmerkungenSouthern Conference on Language Teaching, Valdosta State College, Valdosta, GA 31698 ($9.95 plus postage).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: