Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionTennessee State Board of Education, Nashville.
TitelChallenges for Tennessee Public Education: Working Together toward the Twenty-First Century. Annual Joint Report on Preschool through Graduate Education in Tennessee.
Quelle(1991), (34 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterEducational Assessment; Educational Needs; Educational Objectives; Educational Planning; Elementary Secondary Education; Excellence in Education; Higher Education; Master Plans; Outcomes of Education; Statewide Planning; Tennessee
AbstractThe status of Tennessee public education from preschool through graduate school is summarized in this joint report. Following an introduction, the report describes the state's readiness for learning and working, changes necessary for the 1990s, goals and plans for the future, expected results, and leadership challenges. Appendices contain requirements for the annual joint report, state high school graduation requirements, course requirements for university admission, national goals, the state master plan and objectives, state higher education master plan and objectives, and state planning documents. Three tables are included. (LMI)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: