Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSimic, Marge (Mitarb.) ; Smith, Carl (Hrsg.)
InstitutionIndiana Univ., Bloomington. School of Education.
TitelChildren and the Library. Learning Package No. 41.
Quelle(1990), (44 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Cooperative Planning; Distance Education; Elementary Education; Elementary School Curriculum; Elementary School Students; Higher Education; Inservice Teacher Education; Learning Resources Centers; Librarians; Library Role; Library Services; Library Skills; Media Specialists; School Libraries; Student Motivation; Teacher Role; Team Teaching
AbstractOriginally developed as part of a project for the Department of Defense Schools (DoDDS) system, this learning package on children and the library is designed for teachers who wish to upgrade or expand their teaching skills on their own. The package includes an overview of the project; a comprehensive search of the ERIC database; a lecture giving an overview on the topic; copies of existing ERIC/RCS publications on the topic; a set of guidelines for completing a goal statement, a reaction paper, and an application project; and an evaluation form. (SR)
AnmerkungenLearning Packages, ERIC/RCS, Indiana University, Smith Research Center, Suite 150, 2805 E. 10th St., Bloomington, IN 47408-2698 ($14.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: