Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNancy Univ., (France). Centre de Recherches et d'Applications Pedagogiques en Langues.
TitelMelanges Pedagogiques (Pedagogical Mixture), 1988.
[Report No.: FR-ISSN-0077-2712
Quelle(1988), (97 Seiten)Verfügbarkeit 
Sprachefranzösisch; englisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCorporate Education; Educational Strategies; English (Second Language); French; Grammar; Independent Study; Inplant Programs; Language Research; Metacognition; Oral Language; Second Language Instruction; Second Language Learning
AbstractThe 1988 issue of the journal on second language teaching and learning contains six articles in French and two in English, including: "Production orale: Comment mettre en place des strategies d'enseignment/apprentissage (Oral Production: How To Put Teaching/Learning Strategies in Place)" (Francis Carton, Richard Duda); "Trois jours pour parler francais? Compte-rendu d'une experience de prise en charge d'apprentissage (Three Days To Speak French? Report on an Experiment in Taking Charge of Learning)" (Francis Carton, Dominique Petit, Florence Poncet, Sylvie Thieblemont); "L'acquisition des pronoms, articles et auxiliaires anglais en milieu scolaire (The Acquisition of Pronouns, Articles, and Auxiliaries in an Academic Setting)" (Annie Collin); "Autonomisation et scolarisation en milieu scolaire (Achieving Autonomy and Student Socialization in an Academic Setting)" (Richard Duda); "Assessing Metacognitive Ability" (Richard Duda, Harvey Moulden, Michael Rees); "Souvent theme varie: le cas des objectifs (Often the Theme Varies: The Case of Objectives)" (Henri Holec); "Souvent theme varie: Le cas des progressions (Often the Theme Varies: The Case of Progressions)" (Henri Holec); and "In-Company Self-Directed Learning" (Michael Rees). (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: