Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMartin, Robert A. (Hrsg.)
InstitutionFuture Farmers of America, Alexandria, VA.; National Council on Agricultural Education, Alexandria, VA.
TitelInfusing a Global Perspective into the Study of Agriculture: Student Activities. Volume 1. Developed by the National Task Force on International Agricultural Education.
Quelle(1990), (110 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Agricultural Education; Agricultural Production; Agricultural Trends; Agriculture; Area Studies; Curriculum Development; Foreign Countries; Global Approach; Instructional Materials; International Education; International Trade; Learning Activities; Secondary Education; Japan
AbstractThe need to develop an awareness of the global nature of the agriculture industry is one of the major issues that students must begin to understand. A packet of instructional materials was developed to help teachers infuse a global perspective into units of instruction about agriculture and related topics. This document offers a series of activities that can be integrated in the curriculum. The activities included: (1) the rice-distribution system in Japan; (2) comparative agricultural production practices; (3) comparative horticultural practices; (4) comparative quality standards in agricultural marketing and distributing; (5) agricultural trade and culture; (6) food products and culture; (7) American and Japanese supervised experience programs; (8) comparing the FFA & FFJ Organizations; (9) commodities marketing; and (10) Japanese rice trade policy. A 14-item list of selected references and materials also is included. (DB)
AnmerkungenNational Task Force on International Agricultural Education, Iowa State University, 217B Curtiss Hall, Ames, IA 50011 ($10.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: