Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDidham, Cheryl K.; Roush, Mary Lou
TitelA Team Approach to Preparing Cooperating Teachers.
Quelle(1990), (15 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCooperating Teachers; Course Descriptions; Elementary Secondary Education; Field Experience Programs; Higher Education; Improvement Programs; Inservice Teacher Education; Reflective Teaching; State Standards; Student Teaching; Training Methods
AbstractTo meet Ohio state standards, Ohio State University offers an inservice education course for cooperating teachers. During sessions of the course, students and teachers learn together and practice their communication and conferencing skills. The course includes opportunities for teachers to try reflective teaching exercises. Topics assigned for the course include roles and responsibilities, supervisory styles, discussion on state standards, observation instruments that could be used to gather objective data, and writing mid-term and final evaluations. The teachers are also required to complete a project that would be useful to their school and/or to any field experience student assigned there. Projects range from video tapes to school handbooks. (19 references) (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: