Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDominice, Pierre; Finger, Matthias
TitelWorld Perspective Case Descriptions on Educational Programs for Adults: Switzerland.
Quelle(1989), (91 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdult Education; Agricultural Colleges; Agricultural Education; Case Studies; Faculty Development; Foreign Countries; Higher Education; Inservice Teacher Education; Switzerland
AbstractThe case description of an adult education program in Switzerland contained in this document, is part of a set that reflects a cooperative effort by adult educators to increase international understanding of various educational programs for adults in their societal context. A face sheet provides this information: name, organization, and address of the person who prepared the case description; program name or title; type of program; type of organization with which the case program is associated; and basic characteristics of service. This case description, entitled Formative Research in Swiss French Agriculture Schools, discusses a 3-year program to improve teachers' pedagogical abilities in seven schools of agriculture. In addition to the case description, this document includes information on the World Perspective case study project, indexes of all cases by country and by category, and guidelines for contributors. (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: