Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpandel, Vicki
InstitutionOregon State Dept. of Education, Salem.
TitelListening Skills: Report 3. Assessing Student Progress on the Common Curriculum Goals. English Language Arts.
Quelle(1988), (54 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Educational Assessment; Educational Objectives; Elementary Secondary Education; Holistic Evaluation; Listening Comprehension Tests; Listening Skills; State Standards; Student Evaluation
AbstractThis report provides suggestions on how a language arts listening skills assessment program could be structured to ensure that school districts meet the Common Curriculum Goals of the public elementary and secondary schools in Oregon. This report includes: (1) a list of common curriculum goals that relate to listening; (2) general implications for assessment; (3) criteria for differentiating among insufficient, acceptable, and ideal assessment practices at the classroom and district levels; (4) a bibliography of listening assessment sources; and (5) sample listening assessment tools and procedures. (RS)
AnmerkungenDocuments Clerk, Oregon Department of Education, 700 Pringle Parkway, SE, Salem, OR 97310-0290 (single copies free, additional copies $3.50 each).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: