Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAlberta Dept. of Education, Edmonton. Language Services Branch.
TitelGrade 9 French Language Arts. Student Achievement Testing Program. 1985-86 School Year = Francais 9e Annee. Programme de Tests de rendement. Annee scolaire 1985-86.
Quelle(1985), (73 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Achievement Tests; Essay Tests; Foreign Countries; French; Grade 9; Language Skills; Language Tests; Reading Skills; Reading Tests; Scoring; Second Language Programs; Secondary Education; Test Construction; Test Items; Test Use; Writing (Composition); Writing Skills; Canada
AbstractA bulletin for teachers and students provides specific information about the design, construction, and scoring of Alberta's Grade 9 French Language Arts Achievement Test that was administered in June 1986. An introductory section describes the purpose, nature, and administration of the achievement testing program in general, the students tested, program exemptions, reporting of results, and the testing of the population receiving instruction in French. The second section contains two parts, each describing a segment of the Grade 9 French Language Arts test. The part on the composition segment, a narrative writing assignment, outlines the testing objectives and principles, scoring procedures, and test design, and provides a sample composition assignment and scoring guidelines. The part on the reading segment, a multiple-choice comprehension test, outlines the testing objectives and principles and the test design, and provides an explanation of the cognitive levels addressed, sample reading selections and questions, and test item descriptions. The bulletin is provided in English and French versions. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: