Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionWashington Office of the State Superintendent of Public Instruction, Olympia. Office for Equity Education.
TitelA Model for Multicultural Education in the Basic Skills: A Curriculum Infusion Model for Multicultural Education Student Learning Outcomes.
Quelle(1976), (24 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Basic Skills; Cultural Awareness; Curriculum Development; Educational Objectives; Elementary Secondary Education; Multicultural Education; Outcomes of Education; Washington
AbstractThis manual offers a multicultural basic skills curriculum for Grades K-12 in Washington State schools, and provides student learning goals. A brief introduction describes the curriculum model and defines multicultural education as a perspective and process which can be integrated with any of the basic skill content areas. The remainder of the paper consists of charts organized around subject area (language arts, mathematics, social studies, and reading) and four grade levels (primary K-3, intermediate 4-6, middle 7-9, and high school 10-12). General goals, focusing on the student's acquisition of knowledge, skill, and values, and student learning goals at each level are listed. (KH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: