Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPackard, Richard D.
TitelA Statewide Pilot Teacher Incentive Program: Research and Development for Effective Policy Change and Educational Reform.
Quelle(1986), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCareer Ladders; Educational Cooperation; Elementary Secondary Education; Incentives; Program Development; Research Projects; State Programs; Teacher Evaluation; Teacher Salaries; Teaching (Occupation); Arizona
AbstractThis paper presents results regarding the development, research, and evaluation of unique aspects of the Arizona Career Ladder Teacher Incentive Program. The first section presents a brief overview of the historical perspective of career ladders and teacher incentive programs. The second section, which describes the Arizona model, details its unique aspects, including: (1) collaboration among government, business, universities, school districts, and the teaching profession; (2) teacher evaluation systems; (3) totally restructured salary schedules; and (4) a pilot research and evaluation project. The third section presents results of an evaluation of the program, which indicate that the model is already showing significant strengths and weaknesses which will allow a workable model to be developed. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: