Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJewell, Larry R.
InstitutionNorth Carolina State Univ., Raleigh. Dept. of Occupational Education.
TitelCommon Fractions. [Student Worksheets for Vocational Agricultural Courses].
Quelle(1985), (13 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Agricultural Education; Computation; Definitions; Fractions; High Schools; Learning Activities; Learning Modules; Mathematical Applications; Mathematical Concepts; Mathematics Skills; Number Concepts; Problem Sets; Problem Solving; Secondary School Mathematics; Test Items; Vocational Education
AbstractThis learning module provides students with practice in applying mathematical operations to vocational agriculture. The module consists of unit objectives, definitions, information, problems to solve, worksheets suitable for various levels of vocational agriculture instruction, and answer keys for the problems and worksheets. This module, which covers common fractions, provides practice in addition and subtraction, multiplication and division of fractions, and combined operations with common fractions. Practical applications include computing a bill of materials for a construction project, measuring and sawing lumber, and correctly applying a herbicide for common weeds in crops. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: